Důvodem zřízení břeclavského letiště byla snaha o zvýšení bezpečnosti na letecké lince Praha-Brno-Bratislava. V roce 1928 proto Ministerstvo veřejných prací rozhodlo o výstavbě Státního veřejného pomocného letiště Břeclav, které mělo sloužit především pro bezpečná nouzová přistání letadel. Stavba začala na pozemcích města Břeclav v roce 1932. V roce 1934 bylo letiště uvedeno do provozu a předáno potřebám civilní přepravy. Letištní plocha měla rozměry cca 400 x 600 m, dále byla součástí areálu správní budova a radiomaják.
Na podzim 1938 byla přistávací plocha rozorána, aby nemohla posloužit německému vojsku. Po skončení 2. světové války vznikl v roce 1948 Aeroklub Břeclav, který v roce 1951 přešel pod SVAZARM. V 50. letech bylo letiště znárodněno a muselo bojovat o přežití. Dočasně bylo dokonce rozoráno místním JZD. Přistávací plochu se nakonec podařilo zachovat, ale až do roku 1989 bylo letiště svázáno mnoha restrikcemi. Zejména zde s ohledem na blízkost státních hranic nesměla být provozována motorová letadla. Po roce 1989 se pozemky vrátily do vlastnictví města Břeclav a od roku 1999 má aeroklub status veřejného vnitrostátního letiště.